איך להפוך הדרכה דיגיטלית להצלחה אמיתית בארגון
בשלושה צעדים פשוטים
עובדים מסיימים בזמן, הידע מוטמע
והתוצאות מדברות בעד עצמן
מניסיון של עשרות ארגונים שהצליחו
_edited.png)
3
יצרו מחויבות אמיתית
אל תפחדו לשים גבולות - חסימת מחשב או התראות אוטומטיות משדרות שהדרכה היא חלק מהעבודה
2
גייסו את המנהלים
מעורבות מנהלים בשטח, תזכורות, שיחות, דוגמה אישית – זה הכוח שמניע עובדים לסיים
1
הגדירו דד ליין ברור
קבעו מועד סיום קצר יחסית (חודש–חודשיים). אחרת, הלמידה תימרח ולא תסתיים
הניסיון מהשטח
שלחנו מייל ראשון עם דדליין ברור ותזכורות קבועות, וביומיים האחרונים פנינו גם למנהלים. כמעט כל העובדים ביצעו בזמן זה כבר חלק מהתרבות הארגונית אצלנו.
ויקטוריה, יקבי כרמל
אנחנו עובדים בזה מאוד מאוד קשה. אחרי שעלינו לאוויר העלינו לעובדים מייל ראשון שמסביר את הנושא בצורה הכי ברורה ופרטנית.
שגית, אמי טכנולוגיות
אז איפה הערך המוסף?
לומדה היא לא רק מוצר על המדף. ההצלחה שלה נמדדת רק אם העובדים באמת מטמיעים את הידע. נדרש כאן תהליך מנוהל: פיקוח, מעקב וגיוס המנהלים והעובדים לתהליך. כשהלומדות מקצועיות וכשהניהול נכון – אחוזי הביצוע עולים, הידע מוטמע, וההשקעה מניבה תוצאות.
על מנת שכל הלקוחות שלנו יצליחו
הצוות שלנו מלווה אתכם בייעוץ, הדרכה ותמיכה – כדי לוודא שהלמידה אצלכם לא רק קיימת, אלא גם מצליחה.
