פיתוח מסלול הכשרה מתוקשב לנציגי שירות פרונטאליים בסניפי המוסד לביטוח לאומי

איך הופכים ידע ארגוני ללמידה אפקטיבית ונגישה?
נציגי השירות של המוסד לביטוח לאומי מקבלים קהל מגוון, ולכן נדרשים להכיר לעומק עולם עצום של גמלאות, קצבאות וזכויות.
בביטוח הלאומי הבינו שהדרך הוותיקה – הדרכות פרונטליות – כבר לא עונה על הצורך, וביקשו להפוך את תהליך הלמידה לחוויה דיגיטלית, עצמאית ונגישה.
המטרה הייתה לאפשר לעובדים חדשים ללמוד בצורה אפקטיבית, ולספק גם לנציגים ותיקים מקור ידע נוח לחזרה וריענון.
הפתרון: מהפכה בלמידה - לומדה שמכשירה את העובדים בדרך הקלה והיעילה ביותר.
במסגרת הפרויקט פיתחנו תשעה אשכולות למידה דיגיטליים – כל אחד מהם עוסק בתחום מקצועי אחר מתוך עולם הגמלאות והקצבאות.
הייחודיות בפרויקט הייתה בהקמת תשתית של שימור ידע ארגוני והנגשה פשוטה וברורה של הנהלים והחוקים, כך שכל נציג יוכל למצוא תשובה במהירות.
מבחינה עיצובית, יצרנו Look & Feel אחיד לכל הלומדות – סביבת למידה המדמה סניף של ביטוח לאומי, בה מדריכה דיגיטלית (“מנטורית”) מלווה את העובדים לכל אורך הדרך, עם שפה שירותית ונעימה.
הלומדות משלבות ידע מקצועי, דוגמאות מהשטח, תרחישים אמיתיים וסימולציות מערכת, המדגימות כיצד לפעול בסיטואציות אמיתיות מול לקוחות.
כך הפכנו את הידע לחוויית למידה




"במסגרת הפרויקט חברת Improve-IT מפתחת מאות לומדות מתוקשבות תוך ראייה מערכתית של קשר לוגי ומתודולוגי בין הלומדות, אחידות תכנית וויזואלית, פתרונות מתקדמים לנוחות העדכון והתחזוקה. כל זאת בהתאמה מוחלטת לצרכי הלומדים ולקידום הביצועים שלהם... במהלך העבודה השוטפת אנו מקבלים שירות לשביעות רצוננו הן ממנהלת הפרויקט והן מצוות מפתחי ההדרכה"
ציפי אברג'ל - מנהלת תחום בכירה, הדרכה ופיתוח