הצורך
נציגי השירות, המקבלים קהל, צריכים שיהיה ברשותם סל עצום של ידע נרחב במגוון הגמלאות והקיצבאות של ביטוח לאומי. ביטוח לאומי ביקש להפוך את תהליך הלמידה מתהליך פרונטאלי לתהליך עצמי - מתוקשב.
זאת במטרה לאפשר לימוד אפקטיבי לעובדים החדשים, לייצר פתרון שיהיה נגיש ואינטואיטיבי לכולם ולאפשר מקור ידע לנציגים ותיקים המבקשים לחזור על הנלמד.
הפתרון
במסגרת הפרויקט פיתחנו לומדות בתשעה אשכולות למידה.הייחודיות בפרויקט באה לידי ביטוי בכך שנוצרה תשתית של שימור הידע הארגוני במוצרים כתובים והנגשה ידידותית של החוקים והנהלים של המוסד לביטוח לאומי.
מבחינה עיצובית יצרנו Look&Feel אחיד לכל הלומדות, המבוסס על רקע המדמה סניף של ביטוח לאומי ומלווה על ידי מנטורית ידידותית ושירותית (במראה ובמלל). בבניית התבנית הקפדנו על ניווט פשוט ואינטואיטיבי כדי לתת מענה לאותם נציגים שאינם מתורגלים בלמידה מתוקשבת.
הלומדות שפותחו כוללות ידע מקצועי, דוגמאות, תרחישים הממחישים פניות אמיתיות של לקוחות למוסד לביטוח הלאומי וסרטוני סמן וסימולציות מערכת המדגימות גישה למידע וביצוע פעולות במערכות השונות.
דוגמאות