לומדת נגישות השירות

עבור אנשים עם מוגבלות, עבודה או קבלת שירות בארגון ללא הנגשה היא קשה או בלתי אפשרית. כל אדם זכאי לזכות לביטחון אישי, חופש התנועה והזכות לכבוד, לכן להנגשת הארגון חשיבות רבה.

באמצעות לומדת נגישות השירות הלומד יילמד מהם עקרונות ותנאי הנגישות המצוינים בחוק, ויקבל כלים להנגשת העסק.

לומדת נגישות כוללת תרגולים אינטראקטיביים, שאלות ותרחישים מונפשים שבהם הלומדים יכולים למצוא את עצמם במסגרת מתן שירות בסביבה מותאמת לאנשים עם מוגבלויות.

על פי החוק, נותן שירות לציבור המעסיק מעל 25 עובדים, ידריך את עובדיו לפחות אחת לשנה על נגישות השירות לאנשים עם מוגבלות.

על פי תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ניתן להעביר הדרכה זו באמצעות לומדת נגישות.

נושאים עיקריים בלומדת נגישות:

  • עקרונות ההנגשה על פי החוק

  • אנשים עם מוגבלות

  • מהי הנגשה

  • חשיבות ההנגשה

  • כללי התנהגות לשירות נגיש

  • הנגשה פיזית

  • הנגשה טכנולוגית

  • נגישות השירות

  • התאמת נהלי הארגון להנגשה

דוגמא ה.png

דרישות טכניות

  • דפדפן Microsoft edge, Chrome, Firefox 

  • מערכת ניהול למידה התומכת בתקן SCORM 

 

מערכת  LMS

כחלק מחבילת לומדת נגישות Improve-IT מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירותים לניהול הלמידה באמצעות מערכת LMS, ומאפשרת גם פתרון חדשני של שימוש ב-LMS לפי משתמש ללא צורך ברכישה של מערכת ה-LMS (lomda on demand).

חברת Improve It  מתמחה בעשר שנים האחרונות בפיתוח לומדות נגישות, נגישות השירות וסרטוני הדרכה.
חברת Improve It עובדת עם הגופים המובילים בארץ ובעולם; בנק הפועלים, בנק דיסקונט, טבע, רשות שדות התעופה ועוד.

דוגמא ג.png
מעוניינים להתנסות בלומדת נגישות?
להתנסות בלומדה השאירו פרטיכם