נושאים עיקריים בלומדה
עקרונות ההנגשה על פי החוק
אנשים עם מוגבלות
מהי הנגשה וחשיבותה
כללי התנהגות לשירות נגיש
הנגשה פיזית וטכנולוגית
התאמת נהלי הארגון להנגשה
הנגשה היא המפתח לעצמאות אנשים עם מוגבלויות
על פי החוק, נותן שירות לציבור המעסיק מעל 25 עובדים, ידריך את עובדיו לפחות אחת לשנה על הנגשת השירות לאנשים עם מוגבלות.
על פי תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ניתן להעביר הדרכה זו באמצעות לומדת נגישות.
לומדת נגישות כוללת תרגולים אינטראקטיביים, שאלות ותרחישים מונפשים שבהם הלומדים יכולים למצוא את עצמם במסגרת מתן שירות בסביבה מותאמת לאנשים עם מוגבלויות.
עבור אנשים עם מוגבלות, עבודה או קבלת שירות בארגון ללא הנגשה היא קשה או בלתי אפשרית.
כל אדם זכאי לזכות לביטחון אישי, חופש התנועה והזכות לכבוד, לכן להנגשת הארגון חשיבות רבה.
באמצעות לומדת נגישות השירות הלומד יילמד מה הם עקרונות ותנאי הנגישות המצוינים בחוק, ויקבל כלים להנגשת העסק.
קצת עלינו
חברת Improve It מתמחה בעשר שנים האחרונות בפיתוח לומדות וסרטוני הדרכה.
חברת Improve It עובדת עם הגופים המובילים בארץ ובעולם; בנק הפועלים, בנק דיסקונט, טבע, רשות שדות התעופה, אגד, כיל, קבוצת שקל, הפניקס, אמדוקס, מלם-תים ועוד.